2013. október 21., hétfő

ökonap.

"Adott pár 'elvetemült' fiatal, akik folyamatosan próbálják megtalálni a kiskapukat, amelyeken csendesen kiszökhetnek a fogyasztói társadalomból. " 

Így kezdte Bius az esemény leírását - és milyen igaz :) Szerintem mostmár aztán igazán elindultunk a világmegváltás felé vezető úton.

Gyorsan leszögezem, hogy nem én voltam az ötletgazda, hanem Norbi és Dóri, de szóltak nekem, mert tudták, hogy nem maradhatok ki ilyesmiből. Én meg szóltam Biusnak, így immár négyen vagyunk elvetemedve, illetve öten, mert a hugomat (Noit) is belerángattam ebbe a dologba. 

Nehéz egy vasárnap délutánba belezsúfolni a világ átfogó megváltását, de azért igyekszünk. Lesz gyerekprogram (nemcsak gyerekeknek). Aztán felnőttprogram: átütő sikereket értem el a gesztenyéből mosószerkészítés területén. Erről mindenképp lesz majd blogbejegyzés is, de csak az ökonap után, hogy mindenképp eljöjjetek. Aztán lesz filmvetítés, csere-bere. Hogy a megunt dolgok ne a kukában végezzék (és ne is örök időkig a szekrényben porosodva). 

Erről kár is lenne tovább nyújtani a szót, inkább gyönyörködjetek a 'plakátunkban'! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése