2015. március 27., péntek

szösszenet.


Egy Facebook posztban olvastam, hogy „Ne használd és megszűnik létezni. Figyelj a jóra, a szépre... és a világ megváltozik.“ Valójában nincs új a nap alatt, én ezen elvek szerint igyekszem élni a mindennapokban. Sokan kérdően tekintenek a hozzáállásomra, hiszen mit ér el egy ember, ha nem fogyaszt Nesquik kakaót, és bojkottálja mind a Nestlé, valamint más nagyvállalatok termékeit? Te tényleg azt hiszed, hogy ha nem nézel tévét, és próbálsz nem bedőlni a reklámoknak az valóban számít is valamit?

Tényleg azt hiszem? Igen, határozottan. Még ha ennek nincs is látványos eredménye a világban. A saját bőrömön tapasztalom, hogy milyen sok embernek adtam már át valamit az értékrendemből. Ezek egyáltalán nem nagy eredmények. Páran elkezdtek természetes szappanal mosakodni, mások szelektíven gyűjtik a hulladékot, valaki inkább mégsem eszik a McDonald's-ban. 23 éves vagyok és azt hiszem ilyen fiatalon ezek hatalmas sikerek, legalábbis én ezeket élem meg valódi sikerként.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése