2014. december 29., hétfő

visszatekintés.

Emlékeztek a tavalyi újév köszöntő posztra? Tettem pár apróbb fogadalmat, amiket igencsak eredményesen véghez is vittem. Szeretném kiemelni azokat, amikről fotót is sikerült készítenem. Hátha inspirál másokat is, hogy ökofogadalmakkal kezdjék a 2015-ös évet ;)

Ami engem illet, jövőre azt tervezem, hogy feltöltöm a kamrát saját készítésű Amelie-féle sült teával, kipróbálom a vesszőfonást, megtanulok szőni, és ha a körülmények adottak lesznek, belevágok egy kereken egy hónapig tartó műanyag böjtbe. Szorítsatok! 


Kétezertizennégyben:


"Elvetem a levendulamagot, amit magam gyűjtöttem be."



A kis magoncok azóta szép nagyra cseperedtek, és a következő évben feltétlenül megtalálom számukra az ideális helyet a kertben!

"Megismerkedek az ehető vadnövényekkel, és készítek majd tyúkhúros zöld turmixot."



Végül porcsinos turmix készült. De idén a tyúkhúr és a porcsin mellett megkóstoltam a vörösherét, a sóskaborbolyát és a zsidócseresznyét is. Még életben vagyok! ;D

"Megpróbálkozok a ribizli aszalásával."

A ribizliből lekvár készült, amiről ugyan nincs kép, de szintén újévi fogadalomnak számít. Helyette almát aszaltam, és szilvabőrt készítettem, amiről könnyen el tudom képzelni, hogy a görög istenek kedvenc eledele lehetett.

A Vissza a természethez csapatával is szuper programokon vagyunk túl. Szétosztottunk több, mint 1000 facsemetét, bögrekampányoltunk, valmint ökogyereknapot, bolhapiacot és ajándékkészítő workshopot is szerveztünk. Jövőre előreláthatóan kevesebb programmal fogunk jelentkezni, de vagy azokat igyekszünk az edigieknél színvonalasabban megszervezni. Reméljük jövőre is velünk lesztek, és együtt zöldülünk majd!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése