2013. július 29., hétfő

indulás.

Furcsa lépésre szántam el magam: ezennel személyes blogot indítok. Tadááám.

Ennek előzménye egy másik furcsa lépés: áprilisban 'Vissza a természethez' címmel létrehoztam egy oldalt a facebookon, és óriási sikere lett. Ez alatt nem azt értem, hogy eme röpke négy hónap alatt összeszedtem több tízezer "lájkot", hanem azt, hogy részben már most elérte azt a célt, amiért létrejött. Hogy az emberek a fejükhöz kapjanak, hogy a világnézet, amiben eddig hittek igenis megkérdőjelezhető.



Joggal gondolhatjátok, hogy ez egy paradoxon: Vissza a természethez cím alatt blogot indítani. De csak így jut el az üzenetem az emberekhez. És mindig óriási lelkesedés fog el, ha valaki ír egy üzenetet, hogy "a hatásodra ecettel takarítottam" vagy "kedvet kaptam a natúrkencékhez, én is főzök majd szappant". Igen, ezért szerkesztem a Facebook oldalt, és ezért fogtam neki a blognak is.

Kívánjatok hozzá sok sikert :)








2 megjegyzés: