2013. július 29., hétfő

rólam.

A kezdet kezdetén bemutatkoznék.

Anita vagyok, nemsokára 22 éves. Természetvédő. Nem szeretem a környezetvédő kifejezést, bár gyakran használom, mert ez a megszokottabb. Boldog párkapcsolatban élek, a párom készítette az oldal nyitófotóját, ami szerintem nagyon szép. Nekem ajándékozta :)


Félnomád életet élek.

Két évig Budapesten éltem tanulmányi okok végett, de a város nem nekem való létforma. Mindenesetre ott is rengeteget tanultam az Életről, még ha az én elképzeléseim szerint az Élet fogalma egészen mást is jelent. A természetért már azelőtt is rajongtam, de az ott látottak nagyban hozzájárultak a világlátásom kialakulásához. Ott kezdtem el például gilisztakomposztálni. Vagy használt ruhákban járni. Igen, a városnak is vannak előnyei. De azt hiszem főleg azért, mert a rengeteg emberből sok nyitott ember él ott, míg vidéken a sok emberből is csak páran gondolkodnak másképp, mint ahogy legyártottak bennünket.

Most a szülői házból írok, ahol félúton megpihentem. Pár nap múlva már erdő és hegyek lába mellől jelentkezem. Ott dolgozni fogok a szó szokásos értelmében, de talán egyszer majd neki merek vágni a nagyvilágnak úgy is, hogy egy farmon kössek ki, ahol a munkámért nem pénzt kapok, hanem életet.

Sokat változtattam már az életvitelemen a megszokotthoz képest, sokan néznek csodabogárnak, de szerintem nem vagyok az. Még mindig úton vagyok, rengeteg rengeteg tanulni- és tapasztalnivaló áll előttem. Erről az útról szól majd a blogom, örülnék, ha minél többen tartanátok velem, nemcsak olvasás szinten.

Hozok majd sok natúr tippet háztartáshoz, testápoláshoz, játékhoz, élethez. Ilyeneket találtok a már említett facebook oldalon is.





2 megjegyzés:

  1. Szerintem a fejlécet azért át kéne gondolni. Ha nagyon kötődsz hozzá, legalább méretügyileg, de egy dinamikusabb, színesebbre váltás sok olvasót hozna, meg persze egy rendszeres olvasók, követés modul sem ártana.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az építő kritikát :) Egy rendszeres olvasókat gyorsan ki tudok tenni. A fejlécet illetően egyet értünk, egy ideje már úgyis tervezem leváltani, csak még nem jutott rá időm.

      Törlés